1)Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων

O πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει & να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που το παρέλαβε, σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013), ως ισχύει.

Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να συμπληρώσετε και να μας αποστείλετε το έντυπο επιστροφής στο email sales@energylamp.gr . Τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται εξολοκλήρου από τον πελάτη.  

Το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, στη σωστή συσκευασία όπως αυτό εστάλη, συνοδευόμενο πάντα από το αντίγραφο του «Παραστατικού αγοράς», καθώς και την «Αίτηση υπαναχώρησης» υπογεγραμμένη από τον πελάτη.

Σε περίπτωση απώλειας, ζημιάς ή ολικής καταστροφής του προϊόντος η ευθύνη βαραίνει τον πελάτη, μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία.

Εφόσον ελεγχθεί το επιστρεφόμενο προϊόν από την εταιρεία, διαπιστώνεται η διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης. Σε κάθε περίπτωση θα προηγείται επικοινωνία από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Επιστροφές ειδικών προϊόντων γίνονται δεκτές, κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στο τηλέφωνο 2102929600 (αστική χρέωση) ή μέσω email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση sales@energylamp.gr. Ενδεικτικά, από τις επιστροφές εξαιρούνται τα προϊόντα με την ένδειξη ΠΡΟΣΦΟΡΑ, καθώς και προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή/πελάτη. 

Πληρωμή με Μετρητά:

Εάν έχει πραγματοποιηθεί πληρωμή με μετρητά, θα γίνεται επιστροφή των χρημάτων του πελάτη από το κατάστημα της εταιρείας μας κατόπιν συνεννόησης.

Πληρωμή με Κατάθεση:

Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται ισόποσο αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρείας μας προς τον πελάτη σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει εγγράφως ο πελάτης.

Πληρωμή μέσω Αντικαταβολής σε μεταφορική εταιρεία:

Εάν έχει πραγματοποιηθεί πληρωμή με αντικαταβολή και ακολουθήσει επιστροφή, η εταιρεία θα καταθέσει τα χρήματα της επιστροφής του προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει εγγράφως ο πελάτης.

2) Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση. 

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή το αργότερο μέσα σε πέντε (5) ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και πλήρη τη συσκευασία του καθώς και την «Αίτηση υπαναχώρησης» υπογεγραμμένη από τον πελάτη. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

  α) Το προϊόν παραλαμβάνεται από την εταιρεία μας και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος.

  β) Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχει προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί το προϊόν από την εταιρεία μας, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, αλλιώς σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο ως ανωτέρω.

 γ) Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων στην εταιρεία μας όσο και για την αποστολή  στον πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την εταιρεία μας, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

 δ) Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησης έναντι του πελάτη.

Επίσης, φωτογραφίες με τυχόν φθαρμένο προϊόν μπορεί να αποστείλει ο πελάτης μέσω e-mail, στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση sales@energylamp.gr.

Τυχόν ζημιά ή καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, διαφορετικά το δικαίωμα αντικατάστασης ή επιστροφής χρημάτων με βάση τον παρόντα όρο δεν ισχύει.